loading...
سایت روستای ورکش
رسانه موسیقی Popkids.Ir
http://8pic.ir/images/9ei0zxz6vc9f57r8zeyp.gif

آخرین ارسال های انجمن
سید محمد سادات رسول بازدید : 801 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (1)

نقشه های موجود در کتابخانه

۱- نقشه مرجع طالقان در گوگل ارث 

در این نقشه که توسط مدیریت سایت کرود تدوین شده است سعی شده است همه نکات مهم جغرافیایی طالقان  با دقت منظور گردد. در این نقشه روستاها، آثار باستانی،  کوه ها، رودها و بسیاری چیزهای دیگر تفکیک شده است تا بررسی و جستجوی آن ها آسان باشد. این نقشه برای کوهنوردان بسیار مناسب می باشد. برای استفاده از این نقشه شما نیاز به نصب گوگل ارث Google Earth دارید.

۴- نقشه محل روستاهای طالقان

در این نقشه ساده  محل روستا های طالقان بر روی عکس ماهواره ای گوگل ارث مشخص گردد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط منصور در تاریخ 1394/01/20 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخشید من به این نقشه ها احتیاج دارم اما هیچ کدوم قابل دانلود نیستند، اگذ امکان داره برای من ارسال کنید واقعا ممنون می شم.
mansoor.rostami@yahoo.com
پاسخ : سلام
معذرت میخوام این مطلب متعلق به سایت کرود بود ولی به دلیل مسدود شدن این سایت و قطع شدن سرورهای سایت امکان دانلود وجود ندارد!!
سعی میکنم نقشه ها را با هاست سایت خودم آپلود کنم و در سایت قرار بدم
ممنون بابت نظرتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از عملکرد و مطالب ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 420
  • بازدید کلی : 50,526